subota, 10. prosinca 2016.

Moj najdraži film

                                                   MOJ NAJDRAŽI FILM
Moj najdraži film je Sam u kući 1.
Taj film gledam svake godine ispočetka i nikad mi ne dosadi,jako je smiješan i zanimljiv,svi koji ga još niste pogledali obavezno pogledajte.
Film je režirao Chris Colubmbus a glavnu ulogu je igrao Macaulay Culkin koji je glumio dječaka po nazivu Kevin McCallister.
Ostali glavni glumci: Marv Merchants (Daniel Stern)
                     Joe Pesci (Harry Lime)
                     Catherine Ohara (Kate McCallister)
                     John Heard (Peter McCalliester)
                   
Ovo je priča o jednom dječaku i njegovoj obitelji.
Obitelj McCalliester je trebala otići na odmor za vrijeme blagdana no najmlađi sin Kate i Petera McCalliestera je radio probleme te ga je Kate poslala u sobu a on joj je rekao kako bi najradije otišao bez njih ili ostao sam kod kuće.Iduće jutro na dan putovanja obitelj je zaspala te je skoro zakasnila na let,u silnoj su žurbi zaboravili Kevina.Kada se Kevin ujutro probudio nikoga nije bilo u kući i bio je sretan jer je mogao raditi što želi.Pošto su u susjedstvu skoro sve obitelji otišle na odmor u ulici su se pojavili Marv i Harry koji su se nazvali "mokri banditi".Marv i Harry su planirali provaliti u kuću McCalliestera no Kevin je pametan i snalažljiv dječak i on im postavi zamke i tako onemogući provalu.Kasnije kada ih je Kevin "sredio" pozvao je policiju te su policajci odveli Marva i Harry-a.U međuvremenu obitelj se pokušala vratiti kada su shvatili da Kevina nema no nikako nisu uspjeli pronaći let.Kate se snašla te se kući sinu vratila sa sviračima polke,kada mu se majka vratila Kevin je bio presretan,ubrzo se vratila i cijela obitelj te su Božić proveli zajedno.
Obavezno pogledajte film ako već niste jer je jako zabavan i smiješan.
                   

Nema komentara:

Objavi komentar